Správa SEO / Hodina
Naše služby můžete poptat telefonicky, e-mailem, kontaktním formulářem nebo formou objednávky, kterou odešlete dokončením objednávkové procesu.
Fungujeme na principu hodinové dotace neboli platbě za hodinu. Níže uvedené tarify jsou pouze orientační a slouží k pochopení principu naší spolupráce. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně, navrhujeme cenový tarif na míru k jeho podnikání a vizím.
Tarif | Počet hodin | Měsíční platba |
A | 5 | 5 000 Kč |
B | 10 | 10 000 Kč |
C | 20 | 20 000 Kč |
D | Individuál | Smlouva na míru k vašemu podnikání |
Kategorie: | SEO služby |
---|
Popis služby:
Neschovávejte se před svými zákazníky v hlubinách vyhledávání. Správná a strategická optimalizace pro vyhledávače vám pomůže zvýšit vaše tržby i snížit náklady na vaše PPC kampaně. Pomůže vám také budovat profesionálně vnímaný brand ke kterému se zákazníci budou rádi vracet.
Jak služba probíhá?
Kontinuální SEO správa probíhá na základě předem definované měsíční hodinové dotace, která je využita pro postupné naplňování SEO strategie. Postupné naplňování SEO strategie vám přinese uživatelsky přívětivé webové stránky, lepší organický dosah a nové zákazníky. Optimalizace pro vyhledávače není krátkodobá disciplína, ale běh maratonu, který společně zvládneme v dlouhodobé spolupráci.
Co díky SEO získáte?
- Nové zákazníky (vyšší tržby)
- Dlouhodobý nárůst relevantní návštěvnosti
- Profesionálně vnímaný brand
- Snížení nákladů na PPC
- Zvýšení výkonu některých PPC kampaní
- Aktualizovaný a smysluplný obsah (navazuje SEO copywriting)
- a mnoho dalších výhod..
Ke každému projektu se stavíme individuálně a to hlavně proto, že každý projekt je jiný a potřebuje jiný typ péče. Práce na prezentačním webu firmy nebude tolik obsáhlá jako práce na e-shopu s několika tisíci produkty.
Co by nemělo chybět?
Měsíční správa SEO by měla navazovat na několik zpracovaných dokumentů, které pomohou stanovit SEO strategii a identifikovat relevantní klíčová slova k vašemu podnikání či pomohou objevit technické nedostatky webu. Přesně se jedná o následující analýzy:
- Klasifikační analýza klíčových slov
- SEO analýza ON-PAGE faktorů
- Technická SEO analýza
V čem spočívá naše práce?
SEO agentura nebo spíše SEO specialista nastuduje zpracované dokumenty, konkurenci a hlavně vaše podnikání a následně se pustí do práce:
- Odstranění technických nedostatků webu
- Návrh struktury webu
- Návrh interního prolinkování
- Návrh SEO strategie
- Analýza zpětných odkazů
- Budování zpětných odkazů (linkbuilding)
- Optimalizace stávajícího obsahu
- a další potřebné úkony..