SEO copywriting / Hodina
Naše služby můžete poptat telefonicky, e-mailem, kontaktním formulářem nebo formou objednávky, kterou odešlete dokončením objednávkové procesu.
Fungujeme na principu hodinové dotace neboli platbě za hodinu. Níže uvedené tarify jsou pouze orientační a slouží k pochopení principu naší spolupráce. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně, navrhujeme cenový tarif na míru k jeho podnikání a vizím.
Tarif | Počet hodin | Měsíční platba |
A | 5 | 5 000 Kč |
B | 10 | 10 000 Kč |
C | 20 | 20 000 Kč |
D | Individuál | Smlouva na míru k vašemu podnikání |
Kategorie: | SEO služby |
---|
Poslední SEO copywriter, kterého budete pro vaše online podnikání potřebovat. SEO copywriting zpracováváme podle pokynů pro hodnocení kvality od společnosti Google. Vytvořený obsah odpovídá záměru hledače, odpovídá na otázky, podporuje prodej vašich produktů nebo pomáhá vašim stávajícím i budoucím zákazníkům vyřešit jejich problémy spojené s vaším podnikáním. Kvalitně zpracovaný obsah zajistí profesionálně vnímaný brand i spokojené zákazníky, kteří se do vašeho obchodu budou rádi vracet. Né nadarmo se říká že “obsah je král” a to zejména v SEO, ve kterém je důležitým hodnotícím prvkem pro získání pozic a tím i návštěvnosti a tržeb z organického provozu.
Výhodou SEO copywritingu je položení základního stavebního kamene pro dlouhodobý obchodní přínos a generování stabilních tržeb z vašeho online podnikání. Prohlédněte si naší nabídku SEO služeb a buďte o krok blíž ke svým cílům.
Co je SEO copywriting?
SEO copywriting je tvorba obsahu pro vaše online podnikání, který zahrnuje prvky optimalizace pro vyhledávače (SEO). Tvorba obsahu se v tomto případě váže k vyhledávacímu dotazu, na který se snaží poskytnou co nejvíce relevantní odpověď. V obsahu jsou přirozeně zakomponována všechna klíčová slova vztahující se k danému tématu. Text je správně strukturovaný a dobře čitelný. Zároveň se předpokládá s navržením interního prolinkování i tvorbou přesvědčivého titulku a meta descriptionu. V informačních článcích nebo návodech se počítá s použitím fotografií nebo infografiky.
Základ je analýza klíčových slov
Správná a jediná smysluplná cesta pro optimalizování e-shopu nebo webu pro vyhledávače, začíná vždy od klasifikační analýzy klíčových slov. Analýza klíčových slov poskytne podklady pro tvorbu obsahu i pomáhá definovat SEO strategii s ohledem na výkon a prodej. Doporučujeme zpracování tohoto dokumentu před zahájením spolupráce.