Reklamní agentura - Jednorožci.cz
Obsah článku:
- Kdo jsme?
- Co to je SEO?
- Proč investovat do SEO?
- Co vám přinese dobře zpracované SEO?
- Přehled nabízených SEO služeb
Kdo jsme?
Jsme mladá reklamní agentura specializující se na optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Pomocí osvědčených postupů vám pomůžeme na váš e-shop přivést více relevantní návštěvnosti. Naše online agentura zpracovává nabízené SEO služby pomocí pokynů pro hodnocení kvality stránek E-A-T a YMYL. Tento přístup zajistí ochranu vašeho e-shopu před sankcemi od společnosti Google i skvělý uživatelský zážitek při nakupování.
Marketingová agentura Jednorožci.cz vám poskytne kompletní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO). Základním předpokladem pro navázání dlouhodobé spolupráce s naší SEO agenturou je zpracování několika důležitých analýz, bez kterých se nedá smysluplně a dlouhodobě pracovat na optimalizaci stránek pro vyhledávače.
Výhodou naší marketingové agentury je již zmíněná úzká specializace v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) a tím i vysoká odbornost i kvalita nabízených služeb.
Výběr správné digitální agentury je klíčový pro váš úspěch v podnikání na internetu a proto byste neměli její výběr podceňovat. Některé online agentury vám mohou nabízet velmi lákavé služby typu: Mnoho zpětných odkazů z odkazových farem, Optimalizace na klíčové slova bez hledanosti, Garantování prvních pozic ve výsledcích vyhledávání. Takové postupy vám přinesou pouze dobrý pocit bez přidané hodnoty. V některých případech vám mohou zajistit i penalizaci vašeho e-shopu neboli odebrání e-shopu z výsledků vyhledávání (nebudete dohledatelní na Googlu).
Co je SEO?
Zkratka SEO pochází z anglického termínu search engine optimization v překladu optimalizace pro vyhledávače. SEO je dlouhodobý proces vylepšování vašeho e-shopu pro lepší nalezitelnost ve výsledcích vyhledávání na určitá klíčová slova. SEO můžeme rozdělit do několika skupin: ON-PAGE faktory, OFF-PAGE faktory, Technické SEO, Obsahové SEO, SEO analýzy. Více o termínu SEO najdete na stránce: Co je SEO?
Proč investovat do SEO?
Každý dobrý podnikatel by měl do svého marketingového mixu zahrnout optimalizaci pro vyhledávače. SEO v mnoha případech generuje velkou část celkových tržeb o kterou se vynecháním tohoto oboru z marketingové mixu nevědomě připravíte. Zákazníci přivedení pomocí některých typů PPC kampaní budou ve větší míře odcházet kvůli nízké relevanci vstupní stránky, což zapříčiní snížení skóre kvality vašeho reklamního účtu a tak i zvýšení ceny za proklik u vašich reklam. Špatné SEO = špatná uživatelská zkušenost. Proč? Špatně navržená struktura e-shopu vytváří spíše chaos než příjemné prostředí pro nakupování a proto bude mnohem složitější vaše návštěvníky přesvědčit k nákupu. V neposlední řadě necháváte celý organický prostor vaší konkurenci, která z toho bude ve velké míře těžit. Nevýhody vycházející z vynechání SEO z marketingové mixu si můžete přečíst v seznamu níže:
O co přijdete?
- Přijdete o velkou část tržeb.
- Malá nebo žádná dohledatelnost e-shopu v organickém vyhledávání.
- Malá nebo žádná návštěvnost z organického vyhledávání.
- Přijdete o přirozené budování povědomí o značce.
- Nebudujete oborně vnímaný brand.
- Nespokojený zákazník.
- Vyšší náklady na PPC kampaně.
- Menší výkon některých PPC kampaní.
- Necháváte prostor vaší konkurenci.
Co vám přinese dobře zpracované SEO?
Dobře zpracované SEO vám pomůže na váš web dostat více organické návštěvnosti, která bude na vašem e-shopu utrácet své peníze. Dlouhodobé budování SEO vám přinese vyšší a stabilnější tržby generované z organické návštěvnosti. Kvalitně optimalizovaný e-shop kladně ovlivní výkon vašich PPC kampaní, které budou více relevantní, levnější a ziskovější. SEO analýzy vám pomohou odhalit veškeré problémy vašich zákazníků, na které můžete reagovat tvorbou kvalitní obsahu s odpověďmi a radami. Pomohou vám navrhnout kvalitní strukturu pro váš e-shop podloženou daty o chování vašich zákazníků. Výhody vycházející se SEO najdete v seznamu níže:
Co získáte?
- Vyšší a stabilnější tržby z organického vyhledávání.
- Dlouhodobý nárůst relevantní návštěvnosti.
- Vyšší výkon PPC kampaní (vyšší tržby).
- Odborně vnímanou značku.
- Přehledný a dobře navržený e-shop.
- Vyšší dohledatelnost vašeho e-shopu.
- Větší pravděpodobnost úspěchu v online podnikání.
- Zlepšení metrik sledující kvalitu.
- Přirozené budování povědomí o značce.
Přehled nabízených SEO služeb
Naše digitální agentura (digital agency) vám nabízí kvalitní zpracování služeb v oblasti optimalizace pro vyhledávače. SEO služby můžete objednávat pomocí kontaktního formuláře, tel. čísla: +420 734 515 026 nebo dokončením objednávkového procesu.
Klasifikační analýza klíčových slov
Klasifikační analýza klíčových slov je základním dokumentem pro budování smysluplné optimalizace pro vyhledávače. Pomůže vám s plánováním SEO i PPC aktivit. Pomocí analýzy klíčových slov identifikujete problémy vašich zákazníků.
Co získáte?
- Podklady pro navržení struktury e-shopu.
- Podklady pro tvorbu obsahu.
- Podklady pro tvorbu obsahu.
- Podklady pro optimalizaci stávajícího obsahu.
- Identifikování vstupních stránek.
- Identifikace filtračních parametrů.
- Určení SEO priorit.
- Identifikování všech relevantních frázi.
Veškeré informace o službě i její ceně najdete na stránce: Klasifikační analýza klíčových slov.
SEO analýza ON-PAGE faktorů
SEO analýza ON-PAGE faktorů vám pomůže odhalit neduhy vašeho webu, které ve většině případů můžete jednoduše opravit pomocí vaší administrace.
Patří sem?
- Problémy s Titulky.
- Problémy s Meta Description.
- Odhalí problémy s H1 a H2.
- Chyby v interním prolinkování.
- Kanonické stránky.
- Optimalizace obrázků.
- Osiřelé stránky.
Veškeré informace o službě i její ceně najdete na stránce: SEO analýza ON-PAGE faktorů.
Technická SEO analýza
Technická SEO analýza vám poskytne pohled na technickou kondici vašeho e-shopu. Technické SEO je zapotřebí mít vyřešené před zahájením dalších optimalizačních metod. Špatně nastavené technické SEO může kompletně zlikvidovat veškeré snažení při budování organické návštěvnosti i tržeb.
Patří sem:
- Robots.txt
- Sitemap.xml
- Struktura e-shopu
- URL
- Stavové kódy
- Indexovatelnost a průchodnost eshopu
- HTTPS
- Duplicitní obsah
- Rychlost webu
Veškeré informace o službě i její ceně najdete na stránce: Technická SEO analýza.
Dlouhodobá SEO správa
Dlouhodobá SEO správa navazuje na potřebné SEO analýzy. V čem spočívá naše práce?
Patří sem:
- Optimalizace obsahu
- Příprava k tvorbě nového obsahu.
- Návrh SEO strategie.
- Návrh struktury webu.
- Odstranění technických nedostatků.
- Budování zpětných odkazů (linkbuilding).
- Návrh interního prolinkování.
- Oprava a budování ON-PAGE faktorů.
Veškeré informace o službě i její ceně najdete na stránce: Dlouhodobá SEO správa.
Tvorba e-shopu na Shoptetu
Služba tvorba e-shopu na Shoptetu zahrnuje kompletní nastavení nového e-shopu i jeho další spravování. Více informací o službě najdete na stránce: Tvorba e-shopu na Shoptetu.
SEO copywriting
SEO copywriting zpracováváme podle již zmíněných pokynů pro hodnocení kvality stránky od společnosti Google. Vytvořený obsah odpovídá záměru hledače, odpovídá na otázky nebo podporuje prodej vašich produktů. Kvalitně zpracovaný obsah pomáhá řešit vašim stávajícím i budoucím zákazníkům problémy spojené s předmětem vašeho podnikání.
Link-building
Link-building patří mezi velmi důležité SEO disciplíny. Kvalitní portfolio zpětných odkazů přímo ovlivňuje hodnocení i pozice v organických výsledcích vyhledávání.
Komplexní SEO audit
Komplexní SEO audit sjednocuje několik důležitých SEO analýz. Mezi ně patří:
- Technická SEO analýza
- SEO analýza ON-PAGE faktorů
- SEO analýza OFF-PAGE faktorů