E-shop: Mr. Bee - HHC a CBD shop

Dostali jsme na starost nový CBD a HHC shop Mr. Bee, který nabízí konopné produkty i elektronické HHC vapovačky. E-shop si zakládá na kvalitě svých produktů i spokojeném zákazníkovi. Proto se každému jednotlivci snaží co nejvíce vyjít vstříc. Samozřejmě pokud je to možné a čas i charakter požadavku to umožňují.

Našim primární cílem bylo zvýšit organickou návštěvnost, tržby a pozice na klíčová slova, která úzce souvisí s CBD a HHC produkty, což jsme udělali následujícím způsobem, který si v obecných bodech představíme, aby i vy, jste měli představu, jak probíhá naše práce.  

 

Analýzy trhu, analýzy a konkurence

  1. Jako první jsme prozkoumali trh s CBD a HHC produkty, kde jsme identifikovali silné konkurenty k další analýze. V tomto okamžiku nás sledovali hlavně vybrané metriky těchto webových stránek. 
  2. Druhý krok zahrnoval kompletní analýzu vybraných konkurentů, která nám poskytla cenné data i nápady. Data jsme si pro osobní účel udělal lépe čitelná pomocí nástrojů pro vizualizaci dat.
  3. Třetí krok zahrnoval dlouhé dolování dat ze všech dostupných zdrojů. Ano, řeč je tentokrát o přípravě dat k analýze klíčových slov, která nám pomáhá určovat ta správná rozhodnutí.
  4. Volba softwarového řešení byla v celku jasná. Opět vyhrál Shoptet. A to hlavně kvůli snížení nákladů pro klienta, které by musel platit při softwarovém řešení na míru, které by s velkou pravděpodobností nebylo v tak dobrém technickém stavu.

Využití dat a technický aspekt 

  1. Možná jste teď trochu zmatení. V předchozím seznamu jsme tvrdili, že Shoptet je v dobrém technickém stavu. A to rozhodně taky je, jen spoustu věcí, které mohou technický stav zhoršit může ovlivnit sám uživatel. Jedná se především o možné zpomalení webu způsobené nedodržováním některých zlatých pravidel. 
  2. Návrh struktury e-shopu proběhl na základě dat a selského rozumu. 
  3. Návrh obsahové strategie. Zde jsme také vyházeli převážně z dat, ale některé informace, které byly potřebné k prodeji některých produktů jsme označili prioritou jedna. Přece jenom, spokojený zákazník je taky velmi důležitý. 

Tvorba obsahu a interního prolinkování

  1. Jak jsme řekli, obsah je primárně tvořen pro uspokojení potřeb zákazníka i SEO. Jak takový obsah z našeho pohledu vypadá. Můžete vidět přímo na blogu o konopí, který pro klienta píšeme. Najdete zde článek o účincích HHC, CBG i účincích CBD a dalších kanabinoidů. Radíme zde i s dávkování CBD či poskytujeme potřebné informace k působení kanabinoidů na různé zdravotní problémy, jako jsou poruchy spánku, deprese, cukrovka nebo zánětlivé onemocnění známé jako artritda. Oblíbenou doménou uživatelů konopí je i vaření, takže i tento obsah v e-shopu existuje. Můžete ho najít v online kuchařce zaměřené na konopí.
  2. Druhý krok byl zaměřen na samotný návrh interního prolinkování, aby dával co největší smysl pro uživatele. Náš přístup má za cíl pomoct uživateli a vyhledávačům umožnit jednodušší pochopení struktury e-shopu, což má za následek zlepšení celkové autority e-shopu.

PR, Sociální signály, Odkazy

  1. Zpracovali jsme analýzu odkazového portfolia a identifikovali možné příležitosti.
  2. Vytvořili jsme několik kratších videí, které jsme sdíleli na sociálních sítích.
  3. Samozřejmě přijde čas i na PR v novinách a vybraných webech.

Chcete-li nechat váš e-shop v rukou profesionálu. Kontaktujte nás.

Zpět do obchodu