Dostali jsme na starost nový CBD a HHC shop Mr. Bee, který nabízí konopné produkty i elektronické HHC vapovačky. E-shop si zakládá na kvalitě svých produktů i spokojeném zákazníkovi. Proto se každému jednotlivci snaží co nejvíce vyjít vstříc. Samozřejmě pokud je to možné a čas i charakter požadavku to umožňují.
Našim primární cílem bylo zvýšit organickou návštěvnost, tržby a pozice na klíčová slova, která úzce souvisí s CBD a HHC produkty, což jsme udělali následujícím způsobem, který si v obecných bodech představíme, aby i vy, jste měli představu, jak probíhá naše práce.
Analýzy trhu, analýzy a konkurence
- Jako první jsme prozkoumali trh s CBD a HHC produkty, kde jsme identifikovali silné konkurenty k další analýze. V tomto okamžiku nás sledovali hlavně vybrané metriky těchto webových stránek.
- Druhý krok zahrnoval kompletní analýzu vybraných konkurentů, která nám poskytla cenné data i nápady. Data jsme si pro osobní účel udělal lépe čitelná pomocí nástrojů pro vizualizaci dat.
- Třetí krok zahrnoval dlouhé dolování dat ze všech dostupných zdrojů. Ano, řeč je tentokrát o přípravě dat k analýze klíčových slov, která nám pomáhá určovat ta správná rozhodnutí.
- Volba softwarového řešení byla v celku jasná. Opět vyhrál Shoptet. A to hlavně kvůli snížení nákladů pro klienta, které by musel platit při softwarovém řešení na míru, které by s velkou pravděpodobností nebylo v tak dobrém technickém stavu.
Využití dat a technický aspekt
- Možná jste teď trochu zmatení. V předchozím seznamu jsme tvrdili, že Shoptet je v dobrém technickém stavu. A to rozhodně taky je, jen spoustu věcí, které mohou technický stav zhoršit může ovlivnit sám uživatel. Jedná se především o možné zpomalení webu způsobené nedodržováním některých zlatých pravidel.
- Návrh struktury e-shopu proběhl na základě dat a selského rozumu.
- Návrh obsahové strategie. Zde jsme také vyházeli převážně z dat, ale některé informace, které byly potřebné k prodeji některých produktů jsme označili prioritou jedna. Přece jenom, spokojený zákazník je taky velmi důležitý.
Tvorba obsahu a interního prolinkování
- Jak jsme řekli, obsah je primárně tvořen pro uspokojení potřeb zákazníka i SEO. Jak takový obsah z našeho pohledu vypadá. Můžete vidět přímo na blogu o konopí, který pro klienta píšeme. Najdete zde článek o účincích HHC, CBG i účincích CBD a dalších kanabinoidů. Radíme zde i s dávkování CBD či poskytujeme potřebné informace k působení kanabinoidů na různé zdravotní problémy, jako jsou poruchy spánku, deprese, cukrovka nebo zánětlivé onemocnění známé jako artritda. Oblíbenou doménou uživatelů konopí je i vaření, takže i tento obsah v e-shopu existuje. Můžete ho najít v online kuchařce zaměřené na konopí.
- Druhý krok byl zaměřen na samotný návrh interního prolinkování, aby dával co největší smysl pro uživatele. Náš přístup má za cíl pomoct uživateli a vyhledávačům umožnit jednodušší pochopení struktury e-shopu, což má za následek zlepšení celkové autority e-shopu.
PR, Sociální signály, Odkazy
- Zpracovali jsme analýzu odkazového portfolia a identifikovali možné příležitosti.
- Vytvořili jsme několik kratších videí, které jsme sdíleli na sociálních sítích.
- Samozřejmě přijde čas i na PR v novinách a vybraných webech.
Chcete-li nechat váš e-shop v rukou profesionálu. Kontaktujte nás.