Marketingová agentura Praha
Žádnou jinou SEO agenturu už nebudete pro své online podnikání nikdy potřebovat. SEO neboli optimalizace pro vyhledávače není PPC reklama. SEO se zabývá tvorbou a optimalizací stávajícího obsahu, návrhem struktury webu, technickou kondici webu, on-page a off-page faktory. Pokud všechny tyto prvky budou správně zpracované, mohou se vaše jednotlivé stránky e-shopu zobrazovat v organických výsledcích vyhledávání a to bez ceny za proklik (CPC) jako je tomu u PPC reklamy. Organický provoz v mnoha případech tvoří stabilní generování značné části tržeb.
Výběr SEO agentury
Mnoho firem a podnikatelů zadává do vyhledávacího okna výrazy typu: marketingová agentura Praha, digitální agentura Praha, reklamní agentura Praha, online marketing agentura Praha nebo reklamní agentura v Praze. Všechny tyto výrazy jsou doplněné o naše hlavní město a proto je více než jasné, že hledáte marketingovou agenturu právě v Praze. Chyba to není, ale také to není ideální způsob pro výběr budoucí marketingové agentury. Volba agentury na základě lokality nepřinese žádné výhody pro vaše podnikání. Jediné co může tato volba nabídnout, jsou časté osobní schůzky, které mohou být jednoduše suplovány pomocí online komunikace a videohovorů. Tento přístup v konečném důsledku šetří čas i vaše peníze.
Rozhodnutí o volbě budoucí marketingové agentury by mělo být založeno na několika krocích, které vám pomohou odhalit kvalitu nabízených služeb i celkovou odbornost prověřované agentury. Můžete sledovat získané reference SEO agentury, ale i samotné zpracování firemního blogu a slovníku pojmů. Doporučujeme také prozkoumat výsledky vyhledávání na Googlu, zadáním některých konkurenčních slov z oblasti optimalizace pro vyhledávače SEO. Pokud se na prvních stránkách v organických výsledcích vyhledávání zobrazuje vámi prověřovaná agentura, je to dobré znamení. V seznamu najdete několik kontrolních bodů:
- zpracovaný firemní blog,
- zpracovaný slovník pojmů,
- zpracované vlastní SEO (kontrola výsledků vyhledávání),
- reference stávajících zákazníků.
Na co si dát pozor při výběru SEO agentury nebo SEO konzultanta? Pochybné praktiky, které mohou některé agentury nabízet najdete v seznamu níže:
- garantování prvních pozic,
- optimalizace frázi s nulovou hledaností,
- mnoho zpětných odkazů v krátké době,
- paušál za udržení pozic.
Některé praktiky mohou zapříčinit penalizování vašeho e-shopu (odebrání e-shopu z organických výsledků vyhledávání), což zapříčiní značnou ztrátu vašich tržeb.
Prohlédněte si nabídku našich SEO služeb
Naše agentura nabízí komplexní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO). Smysluplné SEO se zpracovává na základě několika důležitých SEO analýz, které na začátku každé spolupráce zpracováváme. Analýzy nám pomohou odhalit technické i netechnické neduhy na vašem webu a poslouží nám jako podklady pro návrh SEO strategie, odhalí veškerá relevantní klíčová slova vázajících se k vašemu podnikání.
Nabízené SEO služby zpracováváme pomocí metodiky pro hodnocení kvality stránky od společnosti Google. Tento přístup vytváří uživatelsky přívětivé prostředí pro nakupování i ochranu proti penalizaci vašeho e-shopu.
SEO služby můžete objednávat na tel. čísle: +420 734 515 026 nebo pomocí kontaktního formuláře. Využít můžete i klasický objednávkový proces, který znáte z běžného e-shopu. Bližší informace o službě najdete v jejím detailu: