Klasifikační analýza klíčových slov
Naše služby můžete poptat telefonicky, e-mailem, kontaktním formulářem nebo formou objednávky, kterou podáte dokončením objednávkové procesu.
Kategorie: | SEO služby |
---|
Popis služby:
- Co vám analýza klíčových slov přinese?
- V čem vám klíčovka pomůže?
- V jaké stavu dostanete hotový dokument?
- Jaké KPI v analýze klíčových slov najdete?
Klasifikační analýza klíčových slov (klíčovka) je základním dokumentem pro budování smysluplného e-shopu nebo webových stránek. Poskytne vám spoustu užitečných informací, které vám pomohou dlouhodobě, strategicky a efektivně pracovat na optimalizaci vašeho webu pro vyhledávače (SEO). Postupné a strategické rozvíjení vašeho online podnikání vám přinese více relevantních návštěv a tím i více tržeb. Analýza klíčových slov vám také umožní lépe pochopit vaše zákazníky, zjistíte jakou řečí mluví a jaké problémy nejvíce řeší. Na základě těchto dat můžete jednoduše připravit obsah, který vašim zákazníkům s řešením problémů bude pomáhat.
POZN: Bez analýzy klíčových slov nelze dělat kvalitní a smysluplné SEO. Tento produkt navazuje na službu: Správa SEO v hodinové dotaci.
SEO analýza klíčových slov je časově velmi náročná. Zpracování analýzy pro středně velký e-shop zabere přibližně 40 hodin práce. Velký e-shop může zabrat i 80 hodin práce. Ke každé analýze klíčových slov přistupujeme individuálně.
Co vám analýza klíčových slov přinese?
- Podklad pro správné navržení struktury e-shopu
- Podklady pro tvorbu obsahu
- Podklady pro PPC kampaně
- Podklady pro tvorbu obsahové strategie
- Určení priorit pro SEO
- Podklady pro optimalizaci stávajícího obsahu
- Uvidíte existenci vstupních stránek
- Klíčová slova s získanými pozicemi a vstupní stránkou
- Všechny relevantní klíčové fráze pro vaše podnikání
- Identifikace filtračních parametrů (fasetové navigace)
V čem vám klíčovka pomůže?
- Pomůže vám naplánovat SEO aktivity
- Pomůže naplánovat i PPC aktivity
- Pomůže vám optimalizovat konverzní poměr
- Tvorba hledaného obsahu, ve kterém můžete pomáhat svým zákazníkům nebo je vzdělávat
- Zvýšení relevantní návštěvnosti webu
- Zvýšení tržeb vašeho podnikání
- Dobrý uživatelský zážitek, díky dobře navržené struktuře e-shopu
- Zvýšení počtu použitých klíčových slov na vašem e-shopu
- Můžete odhalit nové nápady a příležitosti pro vaše podnikání
- Vylepšení stávajícího obsahu
- Pozitivní vnímání značky kvůli kvalitnímu zpracování e-shopu
V jakém stavu dostanete hotový dokument?
Klasifikační analýzu klíčových slov dostanete v klasickém formátu programu Microsoft Excel (xlsx). Soubor obsahuje někdy i několik tisíc řádků a mnoho sloupců, které patří k jednotlivým klíčovým slovům. Taková data by byla velmi špatně čitelná a pro normálního smrtelníka nepoužitelná. V souboru proto najdete data, která budou v několika připravených tabulkách umožňující jasnou čitelnost dat. Data vám v jednotlivých poznámkách představíme a popíšeme. Dokument obsahuje i návod pro práci s analýzou klíčových slov, ve které najdete postupy optimalizace pro vyhledávače vztahující se k analýze klíčových slov.
Přehled naší práce na analýze klíčových slov
- Seznámení se nabízenými produkty
- Určení konkurence
- Sbírání dat z dostupných zdrojů (Posbírání KW)
- Čištění dat (čištění duplicit, překlepů, slov bez diakritiky)
- Zjištění KPI k jednotlivým klíčovým slovům (hledanost, pozice a další)
- Klasifikace
- Kategorizace
- Prioritizace
- Vizualizování dat pro lepší čitelnost
- Poznámky a návody k datům
Jaké KPI v analýze klíčových slov najdete?
V následujícím seznamu najdete přehled jednotlivých KPI (sloupců), které najdete v analýze klíčových slov.
- Klíčové slovo - klíčové slovo nebo fráze, ke kterému se vážou KPI.
- Celková hledanost - Průměrná hledanost Google + Sklik.
- Hledanost Seznam (roční průměr / měsíc) - vyjadřuje průměrnou měsíční hledanost jednotlivých klíčových slov.
- Hledanost Google (roční průměr / měsíc) - vyjadřuje průměrnou měsíční hledanost jednotlivých klíčových slov.
- Konkurenčnost Google - vyjadřuje jak těžké je získat pozice v SERPu na dané klíčové slovo.
- CPC Sklik - vyjadřuje cenu za proklik jednotlivých klíčových slov v reklamním systému Sklik.
- CPC Google - vyjadřuje cenu za proklik jednotlivých klíčových slov v reklamním systému Google Ads.
- Zobrazení - vyjadřuje počet zobrazení v SERPu. Průměrná pozice ve vyhledávání - vyjadřuje pozici v SERPu za poslední měsíc
- Cílová stránka Seznam - vyjadřuje vstupní stránku, kterou Seznam přiřadil k jednotlivým klíčovým slovům.
- Cílová stránka Google - vyjadřuje vstupní stránku, která je podle vyhledávače Google relevantní k danému klíčovému slovu.
- Pozice KW Seznam - vyjadřuje aktuální pozici klíčového slova v SERPu.
- Pozice KW Google - vyjadřuje aktuální pozici klíčového slova v SERPu.
- SERP features - informace o používaných strukturovaných datech, která jsou využívána vyhledávačem Google k zobrazení klíčového slova
- Priorita - Přidělená obchodní priorita ke každému klíčovému slovu.
Pokud nám povolíte přístup do nástrojů jako je například Google Analytics, najdete v analýze klíčových slov další KPI, které vám pomohou identifikovat další neduhy vašeho webu. Pokud vás zajímají bližší informace o této analýze, přečtěte si článek: Analýza klíčových slov: Jak na to?
DŮLEŽITÉ: Zpracovaná analýza poskytne podklady pro důležité body optimalizace e-shopu pro vyhledávače i tvorbu SEO strategie. Jakékoliv SEO analýzy v naší nabídce neobsahují další opravu nalezených chyb, návrh SEO strategie nebo jakoukoliv další práci s daty. Tyto činnosti pokrývá navázání dlouhodobé spolupráce, kterou můžete poptat na: SEO správa / Hodina. Tato služba zahrnuje komplexní přístup k projektu včetně budování zpětných odkazů.
V případě zájmu o jedinou SEO činnost, která se zabývá budováním zpětných odkazů, využijte službu: Link-building / Hodina.
Potřebujete tvořit smysluplný obsah, který vychází z analýzy klíčových slov a dodržuje veškeré SEO náležitosti? Využijte službu: SEO copywriting.